Breaking

Tuesday, January 29, 2013

Kambing Dihadapkan Di Mahkamah. Apa Kes??

Memang tak boleh blah tajuk ni!hahahahaha. Kambing pun boleh dihadapkan ke mahkamah? Ape kes??? Naya ke binatang ni yer. Paling best, kambing ini turut diwakili seorang peguam ketika berhadapan dengan kes tersebut. Wakakakakaka! lawak giler! 

Gary the Goat 

Australia – Seekor kambing telah dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan vandalisme (hahaha) namun kemudiannya ‘dibebaskan’ tanpa perlu membela diri. (hahahaha)
Kambing itu, yang diberi nama ‘Gary the goat’ telah dituduh melakukan kesalahan mengunyah bunga diluar sebuah muzium di Sydney(hahahahahaha).Majistret Carolyn Barkell berkata, “kambing itu telah memakan bunga itu ketika polis tiba ke tempat kejadian”. Bagaimanapun, beliau berkata tidak ada bukti yang menunjukkan ‘Gary the goat’ yang datang bersama tuannya James Dezarnaulds a.k.a Jimbo Bazoobi ‘berniat’ untuk memusnahkan tanaman di Muzium itu.(hahahaha)
Peguam yang mewakili encik kambing (hahahahahaha), Paul McGirr berkata, pihak polis telah mengeluarkan notis penalti yang salah (hahahahaha), kerana ia sepatutnya merujuk kepada orang dan bukannya kambing.(hahahahahaha) Tuan kepada kambing itu, Jimbo Bazoobi sebelum itu telah dikenakan denda sebanyak AUS$440 namun telah dibatalkan oleh mahkamah.(hahahahahahaha)
Aku yang baca ni pun menggeleng kepala. Adessssss, dashyat betul la diaorg ni! Ni cerdik ke kurang cerdik? hahahahaha. Manusia sekarang ni, ngan kambing pun boleh jadi tak puas hati. Terukla polis tu kene gelak ngan manusia sejagat kerana menyaman seekor kambing! hehehehehe. Kambing makan bunga pun nak disamannya. Haihhhh...orang perak kata bodo piang!

Aku kira kalu jadila kambing ini dibicarakan di mahkamah..sewaktu pertuduhan dibacakan...

Hakim: Adakah anda (encik kambing) mengaku salah di atas segala pertuduhan yang dibuat terhadap anda?

Encik Kambing: Emmbeekkkkkk...(maksud: bodo punyer hakim, aku tak buat salah mende pom)

Hakim: Adakah anda mengaku bersalah meragut bunga di luar muzium pada hari sekian?

Encik Kambing: Emmmbeekkkkk...(maksud: tak salah. Aku gi makan jer. Dah tuan aku bawak gi saner aku nampak bunga tu sedap aku ragut la.)

Hakim: Oppsss...di sini ada dinyatakan tiada bukti terhadap kes anda. Oleh itu, anda dibebaskan. (hakim cakap dalam hati: camner aku leh terjebak dalam kes bodoh sebegini?Ohhhh my degreee)

Encik Kambing: Emmmmbeekkkkk...(maksud: dah aku kata, manusia makin cerdik lagi bodo jadinya, Buang masa aku jer..baik aku sambung makan..nyummm nyummm)

Kambing...kambing...kejap kene dye, kejap kene saman. Kambing pun stress cenggini hehehe. 

Moral of the story: Jangan jadi bodo dari binatang..sekian (^_^)

Artikel lain berkenaan KAMBING

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.