Breaking

Saturday, March 15, 2014

Couple Chocolates Cookies Contest by akugadishijabista.blogspot.com


Assalamualaikum!

KLIK BANNER DI ATAS UNTUK JOIN

Pergh! memang rambang mata dibuatnya ni! Semuanya cantik dan menepati citarasa kenit hehe. Pernah dengar tentang GHijabster Suite?? GHijabster Suite adalah suatu portal online yang menjual pelbagai jenis pakaian wanita yang sesuai dengan trend sekarang. 

Kalau anda sukakan gaya yang ringkas dan santai, maka GHijabster Suite adalah jawapannya! Dari gaun panjang/pendek, sweater yang kiut miut dan kemeja wanita semuanya ada di sini. 



Ghijabster Suite juga menjual kain pasang jenis cotton vietnam dengan 100% COTTON dan kualiti gred AAA. 


Selain itu, GHijabster Suite juga menjual sweater yang kiut miut macam kat bawah ni! hehe. 



Untuk wanita bertudung, anda tidak dilupakan. GHijabster Suite ada menawarkan pilihan pelbagai corak dan warna tudung yang antaranya adalah dari koleksi Pearl Haya Gallery. 



Semuanya ada di GHijabster Suite. Harga?? InsyaAllah reasonable dan setanding dengan nilainya. So, jom LIKE ramai-ramai fanpage GHijabster Suite kat bawah ni, dan mulalah 'mencuci' mata anda dan usha koleksi baju, tudung dan kemeja wanita yang sangat menarik tu! 


TEMPOH GA : 15 MAC-15 APRIL 2014


5 comments:

  1. good luck kenit..dapat pearl haya tu dah best dah...akak pun nak join jugak la,,

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum..terima kasih join segmen ni.. :'D ➜ Couple Chocolates Cookies Contest by akugadishijabista.blogspot.com.. jom ajak ramai2 join and wish you good luck! :)

    btw, thanks for the review :D and dont forget to share our page on facebook too :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.