Breaking

Friday, July 18, 2014

Tahniah Pemenang Giveaway ECOVER! (^_^)


Assalamualaikum!

Alhamdulillah kurang 10 hari lagi kita nak beraya, moga persiapan raya korang berjalan lancar hendaknya. Walaupun dalam seronok-seronok nak sambut raya tu, jangan kita lupakan saudara-sadara dan rakan-rakan kita yang baru kehilangan orang tersayang dalam bulan yang mulia ini.





So, anyway hari tu kan aku ada buat review produk ECOVER ni kan. Wahhhhh! memang marveles yo! Dan sebagai menghargai pembaca-pembaca setia Nukilan Kenit, ECOVER telah bermurah hati menaja hadiah untuk simple GA aku kali ni.

Terima kasih ECOVER! (^_^)

So, shall we start? hehe. Macam yang aku cakap sebelum ni, aku akan memilih 3 pemenang bertuah dengan komen yang paling kreatif dan bernas. Siapakah pemenang itu???

Pemenang GA ECOVER


Kisah Si Diary

Saya pilih Cream Cleaner untuk membersihkan dapur yang sentiasa kotor selepas sahaja memasak..Dengan adanya Cream cleaner nie,tidak perlu lah lagi untuk menyental saki baki kotoran di dapur dan menjimatkan masa bagi wanita bekerjaya seperti saya.Dapur yang bersih mampu memberikan semangat untuk saya menghasilkan sajian yang terbaik untuk keluarga.


Nor Nazliana

Saya pilih Lemon & Aloe Vera Washing Up Liquid 1L kerana kebersihan pinggan mangkuk penting untuk penyediaan meletakkan pelbagai makanan..demi anak2 dan keluarga..ia juga perlu untuk penjagaan kesihatan sefamily....hidup sihat n bersihnya peralatan untuk dapur sendiri..jom tukar kita guna produk ecover pulak :)


Mawar Berduri

One (1) Camomile & Marigold Washing Up Liquid 1L dan dapur yang selamat penting untuk saya dan keluarga saya kerana di tempat inilah, saya akan menyediakan makanan untuk suami dan anak. Percikan minyak, tumpahan kuah atau percikan air semasa memasak biasa terjadi menyebabkan dapur kelihatan kotor.Dengan Camomile & Marigold Washing Up Liquid amat mudah untuk membersihkan dapur serta dapat mencegah bakteria seperti lipas& lalat.dengan ini kebersihan dapur terjamin.Lagi satu ia amat sesuai dengan saya yang berkulit sensitif.


Tahniah kepada 3 orang pemenang bertuah di atas!! (^_^). Cepat cakap terima kasih kat ECOVER! hehehe. Korang dikehendaki menghantar butiran peribadi seperti :

Nama:
Alamat:
No. Tel:

dan emelkan kepada saya di wanimira737@gmail.com. Butiran peribadi korang akan saya emelkan ke pihak ECOVER untuk urusan pengeposan hadiah.

Korang diberi masa sehingga hari Selasa (22hb Julai) untuk menghantar butiran peribadi kepada saya, sekiranya GAGAL saya akan membuat cabutan pemenang yang lain. So, cepat-cepat emel tau (^_^)

Kepada yang tidak berjaya jangan susah hati. InsyaAllah ada rezeki korang untuk next GA nanti k. 



TAHNIAH & SYABAS KEPADA SEMUA YANG JOIN!
SELAMAT BERPUASA



12 comments:

  1. tahniah semua...terima kasih ECOVER..saya dah hantar detail yer..

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd pemenang... bulan puasa ni asyik tertinggal bas je saya berbw.. :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah....bestnya dapat hadiah....:-)

    ReplyDelete
  4. Wah....mesti best product ecover ni kan.....tahniah buat semua pemenang

    ReplyDelete
  5. wahhhh besnye ecover sponsor !
    tahniah utk yg menang hehe

    ReplyDelete
  6. terima kasih ya ada rezeki di blog nie..done email..

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.