Breaking

Tuesday, October 21, 2014

Kalau Dia Aku Punya ...!


Assalamualaikum!


Sampai sekarang aku masih terkenang-kenang akan kemaskulinan otot-otot pejalnya. Fuh! kali pertama jumpa pun dah sampai terbayang-bayang. Memori duduk berkepit bersama tadi memang tak dapat aku lupakan hingga kini ...!

Apakah aku dah jatuh cinta padanya?? Auuww ...!



Meet the debab boy! ^^

Homaiii... tengok gambo dia ni pun dah buat aku geram nak gigit-gigit pipi labuh dia! Nama dia Naufal. Cucu kepada salah seorang staff yang dah pencen yang pernah aku citerkan kat SINI.

Sekarang Kak Mun bahagia jaga cucu hehe. Memang comei debom la hero kecik ni. Gerrrraammmmmm iolls!




Tengok betapa excitednya aku masa ni! Sedap betul la badan si Naufal ni ...gebu gebas lembut macam bantal hehehe.




Kejap ye Naufal, kita bergambo kejap. Acik geram ngan Naufal ni tau!




Gambar acik goyang takpe, janji muka Naufal tetap terserlah kemontelannya hahaha :)




Geram aku nengok muscle Naufal. Berketak sana sini! Tak nangis pulak tu aku dok picit-picit tangan dia hahaha. Jahat acik yek!






Mama dia cakap, Naufal hanya minum susu badan. Itu pun gi check-up doktor macam tak percaya sebab berat terlebih. Ape punya doktor daaaa ...! Ingat budak besar ni orang nak bagi makan semberono je ke. Masa kuar dari perut pun dah 3.8kg wooo!

Puas explain kat doktor suruh percaya yang Naufal tak makan benda lain selain susu. Penangan susu ibu ... perghh! terbaikkkkkkkk! :)




Kelabuhan pipimu membuat aku semakin rindu ....uuuuuuuuuuu!

Ni kalau dapat kat kakak ni ... puas kena gomol ni! hehehe.


15 comments:

  1. geramnya tengok pipi naufal...isk...iskk

    ReplyDelete
  2. ohhoiii semangat betul die....budak menyusu badan memang tuff!!

    ReplyDelete
  3. wah.. mmg bam bam.. comel.. pipi tu yg buat geram.. susu ibu mmg terbaik..

    ReplyDelete
  4. itu ler kelebihannya susu ibu........hihi

    ReplyDelete
  5. mmg comel dan gebu betul naufal..

    ReplyDelete
  6. Hihih...seronok kan pegang bambam boy macam ni...Alhamdulillah, khasiat susu ibu memang tiada tandingannya :)

    ReplyDelete
  7. gebugebas macam Zayra hehe

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/10/kekurangan-air-boleh-menyebabkan.html

    ReplyDelete
  8. bam bam nya badan..sihgat sungguh dia..heheh..nama pulak naufal..sama macam nama anak sedara saya yang memang bambam jugak..ehhehe

    ReplyDelete
  9. Alahai gebunya bdn bambam comel btl

    ReplyDelete
  10. semangatnya dia....geram plak akak tgok....rasa nak gigit2 jer pipi dia...

    ReplyDelete
  11. comel Naufal tu. rasa nak picit oicit pipi dia.

    salam singgah...

    CARA MENCEGAH ALZHEIMER

    ReplyDelete
  12. ala comelnya macam shin can pula tengok. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Disclaimer

If you require any more information or have any questions about our site's disclaimer, please feel free to contact us by email at wanimira737@gmail.com.


All the information on this website is published in good faith and for general information purpose only. www.hanimhashim.com does not make any warranties about the completeness, reliability and accuracy of this information. Any action you take upon the information you find on this website (www.hanimhashim.com), is strictly at your own risk. www.hanimhashim.com will not be liable for any losses and/or damages in connection with the use of our website.